Değerli Okul/Kurum Müdürlerim;
Bilindiği üzere 15/03/2017 Çarşamba günü bütün okul/kurumlarımız DYS (Döküman Yönetim Sistemi) Sistemine geçiş yapacaktır. Aşağıdaki linkteki tabloya okulunuzda/kurumunuzda bulunan Okul Müdürü, Müdür Yardımcısı/Yardımcıları, Memur/Memurların ünvanları (Görevleri) işlenerek 08/03/2017 Çarşamba günü mesai bitimine kadar eyyubiye63@meb.gov.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir. Ayrıca Okulunuzun DYS içinden ve dışından gelecek yazıları karşılayacak; Birim Gelen Evrak Kayıt ve Birim Giden Evrak Kayıt kullanıcısının belirlenerek ekteki tabloda karşısına (X) işareti konulması gerekmektedir.İşin aciliyetinden dolayı gerekli hassasiyeti göstereceğinizden şüphemiz bulunmamaktadır.İyi çalışmalar. Not: Birim Gelen Evrak Kayıt ve Birim Giden Evrak Kayıt kullanıcısı okulunuzda Memur varsa ona tanımlanacaktır, yoksa Müdür yardımcısına o da yoksa Okul Müdürüne tanımlanacaktır. Bilgilerinize.
Sema ÖLMEZ-Ziya ŞİMŞEK
Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri Bölümü MEBBİS Yöneticileri
Şablon için tıklayınız.