2018-2019 2.DÖNEM EK DERS KARŞILIĞI ÖĞRETMEN GÖREVLENDİRME SONUÇLARI AÇIKLANDI.
16626
15:01
01.02.2019

Ek Ders Ücreti Karşılığı görev verilenlerin 04.02.2019 mesai bitimine kadar aşağıdaki evrakları İlçemiz atama şubesine elden teslim etmeleri gerekmektedir.

 

1.Askerlik Durum Belgesi(Erkekler İçin)

2.Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

3.Diploma / Mezuniyet Belgesi/Çıkış Belgesi Fotokopisi, (Aslı ibraz edilecek)

4.Öğretmenlik Formasyon Belgesi Fotokopisi, (Varsa Aslı ibraz edilecek)

5.İngilizce sertifikası fotokopisi, ( Varsa Aslı ibraz edilecek)

6.KPSS sonuç belgesi (varsa)

7.Adli sicil kaydı

 

 

Not: Eksik evrakla başvuranların göreve başlama işlemleri yapılmayacaktır.

 

:::İletişim:::

0414 312 89 80

Dahili 203 - 216 - 242

 

Yayın Tarihi: 01.02.2019